Cofraje Alsina: 60 de ani de cofraje

image001

Jonay Fernandez

1. Suntem pe inceput de 2015. Cum a fost 2014 pentru Cofraje Alsina ? Cum vedeti anul 2015 pentru segmentul industrial ?

Anul 2014 a fost un an cu bune rezultate , ceea ce a presupus implicarea tuturor membrilor echipei Cofraje Alsina Romania SRL. Am crescut/evoluat considerabil si am imbunatatit calitatea colaborarii cu clientii nostrii.

2. Spuneti-ne ceva despre compania dvs. care sa-i convinga pe investitori sa va aleaga neconditionat produsele.

Grupul Encofrados Alsina, prin intermediul filialei sale din Romania, este o companie ce se caracterizeaza printr-o relatie stransa cu clientul, contribuind la dezvoltarea noastra in fiecare moment avand la baza increderea clientilor si bunele rezultate ale colaborarii cu acestia, astfel consolidam relatiile comerciale cu fiecare dintre clientii nostrii. Cu alte cuvinte, colaborarea cu Cofraje Alsina Romania, reprezinta pentru clientii nostrii furnizorul ideal ce aduce angajament, onestitate si flexibilitate, ce se completeaza in paralel cu o gama variata de sisteme de cofrare si cu o echipa de inalta calificare.

3. Aveti o lucrare de referinta de care sa fiti extrem de mandru? Ne-am bucura daca ne-ati mentiona care este aceasta:

In prezent avem numeroase proiecte foarte interesante in diverse puncte din tara. Printre acestea se numara:

| Statie epurare GALATI- S.C. Vega 93 S.R.L.
| Magistrala 5 – ASOCIEREA ASTALDI SPA-FCC CONSTRUCCION – DELTA ACM 93 SRL-AB CONSTRUCT SRL
| Imobil P+13E cluj – S.C. Coldea Constructii S.R.L.
| Autostrada Lugoj-Deva lot 3 – S.C. Structuri Beton Constructii S.R.L.
| Blocuri P+10 Str Sucevei – S.C. CASERTYNA CONSTRUCT SRL
| Cladire Locuinte 2S+P+1E – 2S+P+6E –S.C. MULTIPREST HABITAT SRL

cofraje4. Cu ce vine noi (ca si prouduse) Cofraje Alsina pentru urmatoarea perioada ?

Grupul Encofrados Alsina investeste constant in departamentul central de I+D (Imagistica si Design), rezultand o evolutie continua a sistemelor de cofrare existente si lansarea unor progrese tehnice a sistemelor noastre de cofrare , avand la baza cererea pietei pentru fiecare tara in parte. In prezent, Cofraje Alsina Romania este capabila sa oferteze lucrari cu o complexitate tehnica ridicata.

5. Care ar fi 3 lucruri ce s‐ar putea face pentru a avea o comunicare cat mai buna intre furnizorii de materiale si firmele de executie/antrepriza ?

Din punctul meu de vedere, cu cat este mai mare comunicarea cu atat este mai mic riscul de a face greseli. Din pacate comunicarea nu este intotdeauna foarte fluida si in consecinta incep sa apara interpretari si neintelegeri.

6. Mediul online castiga teren in segmentul business networking. Care e principalul atuu al acestui mediu?

Suntem in secolul vitezei si totul merge pe fast-forward, astfel ca din punctul nostru de vedere principalul atuu al mediului online este accesul mult mai rapid al informatiilor de care au nevoie clientii/ constructorii in domeniul cofrajelor. Doar cu o simpla cautare pe internet pot gasii toate informatiile de care au nevoie, de aceea si noi suntem prezenti pe piata online prin site-ul de prezentare al firmei Cofraje Alsina romania cat si prin siteul grupului Encofrados Alsina, de asemenea avem si un canal de youtube unde sunt prezentate sistemele noastre de cofraje si montajul acestora.

7. Care sunt top 3 minciuni pe care vi le spun rau platinicii ?

Aceasta este o foarte buna intrebare, din punctul nostru de vedere in topul celor 3 minciuni pe care le spun rau platnici se numara:
– nu au primit banii pentru lucrarea respectiva sau nu au primit banii de la beneficiar
– au promisiuni de plati si cand primesc banii ne vor plati si noua
– primesc banii la sfarsitul saptamanii si pana la sfarsitul saptamanii viitoare vom avea si noi banii in cont.

8. Ce canal de vanzare (DIY, depozite specializate, vanzarea directa la proiecte) considerati ca ar fi cel mai eficient? De ce?

Pana in prezent, metoda noastra de comercializare a produselor este contactul direct si munca de prospectie reala. Noi sustinem ideea ca prin relatii personalizate dezvoltam, intr.-un ritm mai intens, relatiile furnizor-client.

9. Daca un furnizor ar trebui sa va vanda un nou produs, cum ar trebui sa va abordeze ?

L-as solicita exact ceea ce incercam noi sa oferim: onestitate si seriozitate. De asemenea, un lucru clar este faptul ca relatia calitate-pret trebuie sa fie una echilibrata. Un produs scump nu este neparat cel mai bun.

10. Stiu ca sunteti foarte implicat, punand mult suflet in ceea ce faceti. Care este metoda ideala de a va relaxa in weekend-urile de vara? Dar in cele de iarna?

In momentul de fata pentru mine relaxarea presupune a-mi petrece timpul alaturi de cei dragi indiferent ca sunt acasa sau un si indiferent de anotimp. Cred ca oricat de ocupati si de implicati suntem profesionali momentul de relaxare petrecut in familie te ajuta sa iti incarci bateriile si la inceputul saptamanii o poti lua de la capat cu forte proaspete, astfel esti mult mai productiv.

Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com
[google-translator]