Interviuri experti

Echipamente profesionale de curatenie unice in Romania, la DEEP SERV IFS

 

DeepServDEEP SERV IFS (www.deep-serv.ro) este o companie nationala, cu peste 400 de angajati si cu o experinta de 15 ani in domeniul serviciilor profesionale de Integrated Facility Management (servicii de curatenie civila si industriala, servicii de alpinism utilitar civil si industrial, servicii de reconditionat pardoseli dure si nobile <granit, marmura, travertin, mozaic venetian, etc.>, servicii de dezinsectie, deratizare si dezinfectie, servicii profesionale de peisagistica si de intretinere spatii verzi, amenajari interioare, servicii suport si managementul deseurilor).

Astazi, vom sta de vorba cu domnul Marian Spinu, CEO DEEP SERV IFS, despre evolutia pietei serviciilor profesionale de curatenie, noile tehnologii din domeniu si cum poate depasi o companie cu capital 100% romanesc granitele, devenind multinationala.

Marian SPINU CEO DEEP SERV IFS

Haideti sa vorbim despre serviciile profesionale de curatenie. Cum a evoluat piata in acest an, comparativ cu anul trecut ?

Marian Spînu: Contextul economic actual din Romania a produs schimbari semnificative in piata serviciilor profesionale de curatenie si nu numai. Comparativ cu anul trecut, avem o crestere de 9%. Raportandu-ne la anii dinaintea crizei economice, in care am avut cresteri de 100% anual, este o crestere mica, insa privind in jur, putem fi considerati un caz fericit, intrucat nu am disponibilizat, nu avem probleme financiare de niciun fel, nu avem restante financiare la stat sau furnizori, am marit salariile in plina criza, in timp ce alti competitori le scadeau, am investit in dezvoltarea personala si profesionala a top-management-ului si in ultimii 5 ani, am investit in permanenta in echipamente si utilaje noi, solutii de calitate, un nou sediu, etc. In concluzie, suntem in crestere.

Cum estimati ca va arata piata piata serviciilor profesionale de curatenie in 2015?

Marian Spînu:  Din pacate, desi sunt un optimist, sunt anumite aspecte foarte evidente, care ma tem ca vor afecta piata serviciilor profesionale de curatenie si in 2015: 1. Segmentul bugetar este dificil de abordat, impresia mea fiind ca singurul rationament dupa care se ghideaza este pretul, care se doreste a fi foarte mic, astfel incuranjand munca la negru. 2. De cand a aparut criza economica, companiile private au taiat si taie, in continuare, din bugetele alocate serviciilor de curatenie, evident in detrimentul calitatii; acest rabat de la calitate a afectat si va afecta in continuare acele companii de curatenie profesionala, care s-au pozitionat ferm, prin calitate, printre care si compania noastra, DEEP SERV. Suntem gresit perceputi ca fiind “scumpi”, doar de catre cei care nu inteleg ce inseamna un raport corect calitate-pret. Nu oferim doar “servicii”, asta o poate face oricine, nu? Oferim un know-how castigat si perfectionat in peste 15 ani, o echipa foarte bine pregatita de profesionisti, in evolutia carora am investit, in permanenta, oferim echipamente si solutii/consumabile de top (TASKI, TENNANT, HAKO, VERMOP, EUROMOP, Johnson Diversey, etc.), disponibilitate 24/24 si 7/7, flexibilitate si multe alte beneficii pentru client.

Tinand cont de estimarile pe are le aveti vis-a-vis de evolutia pietei, care sunt principalele 3 obiective pe care le aveti stabilite pentru urmatoarele 12 luni?

Marian Spînu: 1. Mentinerea portofoliul actual de clienti la un grad ridicat de satisfactie si implicit mentinerea standardelor de calitate promise;

2. Acoperire nationala si cresterea portofoliului de clienti, in domeniul industrial, cunoscand foarte bine nevoile si particularitatile acestui segment complex;

3. Extinderea companiei si in Orientul Mijlociu, pentru inceput in Doha (Qatar).

 DEEP SERV IFS (1)

Care sunt dupa parerea dvs. Top 3 probleme, cu care se confrunta piata in domeniul dvs. de activitate?

Marian Spînu: 1. Concurenta neloiala din partea multor companii de profil, prin angajarea personalului de curatenie, fara contracte de munca, ceea ce duce la o discrepanta intre oferta noastra si a competitorilor de acest gen, dezavantajand, in mod evident, toate companiile serioase, axate pe calitate;

2. Singurul criteriu de selectie in sistemul bugetar: pretul cel mai mic;

3. Criza economica care a afectat si sistemul privat.

Care sunt noile tehnologii in domeniul dvs. si pe care le furnizati?

Recent, am investit in 2 “autolaboratoare de curatenie”, omologate si atestate de RAR, echipate complet pentru orice problema de curatenie critica sau de intretinerere, cu adresabilitate pentru orice domeniu de activitate. In prezent, DEEP SERV este singura companie de curatenie profesionala din Romania cu astfel de chipamente, in dotare. Cele 2 autolaboratoarele contin: echipamente de curatenie de intretinere, echipamente speciale pentru murdarii grele, bazin mare de apa, generator de curent, rampa pentru echipamentele mari, scari, pompe de dozare, accesorii pentru presemnalizare zone de curatat sau podea umeda, accesorii pentru diferite operatiuni, magazie de consumabile de curatenie si piese de schimb, etc.

De asemeni, suntem singura companie de curatenie, care are in dotare un echipament profesional de curatat scari rulante; este unic in Romania.

In prezent, suntem in negocieri, pentru un echipament profesional de mare capacitate, care decapeaza, curata si sableaza orice suprafata cu jet de apa de mare presiune. In cel mai scurt timp, DEEP SERV va intra in posesia acestuia si va veni in intampinarea clientilor nostri cu o tehnologie de ultima ora.

Daca ar fi sa descrieti compania dvs intr-o fraza, astfel incat sa “dezarmati” concurenta si “sa dati pe spate” potentialii clienti, cum ar suna aceasta ?

Marian Spînu: Intentia mea nu este “sa-i dau pe spate”, ci sa-i fac sa  inteleaga cine suntem, ce le putem oferi. DEEP SERV IFS = relatii de colaborare bazate intotdeauna pe respect reciproc, implicarea permanenta a top management-ului  in activitatea curenta, disponibilitate 24/24 si 7/7, flexibili, 15 ani de experienta, 100% servicii in-house fara subcontractare si un portofoliu de servicii profesionale de facility management diversificat, transpus in solutii optime si particularizate la toate problemele clientilor nostri, din toate domeniile de activitate, acoperire nationala (peste 30 de judete), reactie rapida pentru orice problema critica, dezvoltare si investitii in tehnologie de ultima ora.

Daca ati avea un buget de marketing de 5000 Euro, cum l-ati utiliza/in ce ati investi?

In materiale on-line si printate de calitate, o platforma web performanta, care sa ajute mai bine la indexare, avand in vedere concurenta foarte mare on-line…ceea ce si facem, in prezent.

Top 3 minciuni pe care rau platnicii vi le-au spus.

  1. Platim saptamana viitoare.
  2. Noi suntem o companie foarte serioasa si nu ne pretam la asa ceva.
  3. Executati serviciile, pentru ca nu se pune problema platii; la noi sunt doar proceduri juridice care dureaza pana la semnarea documentelor.

Daca un furnizor ar trebui sa va vanda un nou produs, cum ar trebui sa va abordeze?

Marian Spînu: Cu sinceritate si profesionalism; doar asa imi poate castiga atentia si increderea!

DEEP SERV IFS (4)

Spuneti-ne ceva despre compania dumneavoastra, care sa-i convinga pe potentialii clienti, cititorii nostri directi, sa va aleaga neconditionat produsele/serviciile .

Marian Spînu: Filosofia mea de business s-a axat de la inceput pe oameni, de la angajati, pana la clienti. Am cautat intotdeauna sa fim un mijloc discret si eficient, pentru clientii nostri, oferind solutii la problemele cu care acestia se confrunta, nu doar simple servicii si am lasat faptele sa vorbeasca, motiv pentru care oferim consultanta gratuita si acolo unde se poate, probe de lucru gratuite. Punem la dispozitia clientilor nostri 15 ani de experienta, in care am trecut prin cele mai complexe provocari, de la companii cu cereri obisnuite, pana la lucrari refuzate de ceilalti competitori, datorita gradului mare de risc sau timpilor de realizare aproape imposibili, o echipa de profesionisti atent selectionati, conform valorilor si culturii organizationale a companiei, produse si echipamente de top. Am ridicat intotdeauna standardele de calitate si de profesionalism, in permanenta atenti la nevoile si particularitatile fiecarui partener. Exista un motto, dupa care ne-am ghidat intotdeauna „Nu te multumi sa-ti faci datoria. Fa mai mult decat atat. Vei fi calul care termina cursa cu un cap inaintea celorlalti.” (Andrew Carnegie).

DeepServ

 Ii multumim domnului Marian SpînuCEO DEEP SERV IFS, pentru interviul acordat si ii uram succes in atingerea obiectivelor de business.  Echipa InfoHALE




Related Articles

Back to top button