Stiri

Inovatii in impermeabilizare de la GENERAL MEMBRANE

Compania GENERAL MEMBRANE SA este specializata in productia si comercializarea de materiale impermebilizante bituminoase, reusind  in scurt timp de la infiintare sa se impuna pe piata materialelor bituminoase din Romania, prin raportarea permanenta la cele mai inalte standarde ale calitatii utilizate la nivel international.

 Stam de vorba cu doamna Mirabela Zaharia,  director de marketing din cadrul companiei General Membrane.

Doamna Zaharia, aveti o lucrare de referinta de care sa fiti extrem de mandra? Ne-am bucura daca ne-ati mentiona care este aceasta 

Avem multe lucrari de referinta de care suntem mandri, incepand cu pasajul Basarab din Bucuresti si terminand cu marile proiecte de infrastructura ( autostrada Soarelui, reabilitarea DN79 Arad-Oradea, Autostrda Deva-Orastie, Bypass Constanta). Toate lucrarile, indiferent de marime, sunt importante pentru noi pentru ca o membrana impermeabilizanta de cea mai buna calitate inseamna protectia in timp a proiectelor partenerilor nostri.

 Cum a fost pentru produsul Bu-tylene Micro 600 piata anului 2012 fata de 2011 si cum vedeti evolutia lui pentru 2013?

Gama de benzi butilice adezive reprezinta un produs relativ nou, un produs de nisa, aplicabil la proiecte speciale. Benzile au dimensiuni si forme diferite, acoperind astfel o plaja larga de aplicatii, atat in domeniul rezidential cat si cel industrial, fiind compatibil cu majoritatea materialelor de constructii.. In anul lansarii sale, respectiv 2012, produsul si-a facut repede loc in topul preferintelor constructorilor, abia la sfarsitul acestui an vom putea vedea cum a evoluat piata pentru acest produs.

  Care sunt dupa pararea dvs Top 3 probleme cu care va confruntati in piata cu acest produs?

Probabil principala problema, sa-i zicem asa, este parerea preconceputa ca e un produs prea bun sa fie real. Intr-o piata in care marea majoritate a produselor promit mult si fac putin este destul de greu sa te diferentiezi doar prin reclama. Noi ne diferentiem prin calitate iar colaboratorii ce aleg acest produs sunt definitiv “dependenti” de el.. in sensul bun fireste, pentru ca le usureaza munca si asigura garantia proiectului.

 Urmeaza sa prezentati in fata a 100 de studenti in cadrul unui curs de la politehnica avantajele tehnice ale produselor d-voastra. Care sunt primele 3 avantaje care le-ati aminti si cum le-ati prezenta cat mai simplu (ce ati zice) astfel incat sa le inteleaga cat mai multi studenti?

Produsele foarte bune nu au nevoie de prezentari complicate, cred ca mesajul ar fi foarte bine inteles printr-o proba practica. Contactul direct cu produsul ar convinge pe toti de calitati precum adezivitatea foarte ridicata si rapida, stabilitatea formei, faptul ca nu contine solventi si ca se aplica foarte usor. Beneficiile pe termen lung ( hidroizolatia si etansarea perfecta, efectul de bariera de vapori) si multiplele domenii de aplicare probabil ca le vor afla si se vor bucura de ele cand vor lucra efectiv cu produsul.

  Ce surse de informare vis-à-vis de piata constructiilor foloseste un director de marketing?

Sursele de informare privind evolutia pietei cat si referitoare la produse si felul cum sunt ele percepute de client sunt, in primul rand, unele directe. Suntem o echipa mare, avem directori de vanzari in fiecare  oras al tarii si metoda simpla si traditionalista – de a intreba pe fiecare despre produse si proiectele fiecarei zone este cea mai eficienta..si cea mai sincera. Evident si mediul on line este o foarte bogata sursa de informatii, o folosim din plin – suntem activi atat pe social media –FB, G+, bloguri si actualizam permanent informatiile de pe www.generalmembrane.ro si suntem permanent conectati cu colaboratorii din intreaga tara. Dar nu ignoram nici partea de content marketing, avem parteneri valorosi pe publicatii on-line care ne ajuta sa ne facem cunoscute produsele si politica firmei, dar si sa luam “pulsul pietei” in timp real.

 

  Daca ati avea un buget nelimitat, care sunt primele 3 actiuni de marketing pe care le-ati intreprinde?

Cred ca as investi foarte mult in marketingul on-line, mie personal mi se pare ca este locul unde se intampla foarte multe lucruri intr-un timp foarte scurt. Un site foarte complex, cu toata informatia necesara nu-ti poate aduce decat beneficii,  atat pe termen scurt cat pe o perioada mai lunga. Raspundem imediat colaboratorilor si oferim intreaga asistenta necesara printr-un singur click, ceea ce cred ca spune multe despre cat de prompt va fi serviciul logistic.

Implicarea si responsabilizarea sociala probabil ca ar deveni un proiect permanent(deja un buget nelimitat nu mai pare atat de mult comparat cu cat am putea face). .. visez cu ochii deschisi la posibilitatile infinite si actiunile pe care le-am putea demara..dar sigur o sa vina si ziua cand le vom putea pune in aplicare!

 Dacă ar fi să transmiteţi un îndemn companiilor din domeniul hidroizolatiilor să devină membre  www.infohale.ro care ar fi acela?

Deveniti membrii “infohale”, priviti concurenta “in ochi” si deveniti competitivi, numai asa veti vedea adevarata valoare a afacerii dvs.!!

 




Related Articles

Back to top button