Stiri

Kingspan România: Nu ne așteptăm la surprize în 2013, poate o ușoară creștere de…


Kingspan este parte a grupului internaţional Kingspan Group Plc. Deține linii de producție și centre de distribuție în întreaga Europă, în Orientul Îndepărtat și în Statele Unite ale Americii.
Sistemele de bază ale companiei cuprind panouri sandwich cu IPN şi cu PUR, panouri cu fibră minerală precum şi o gamă completă de accesorii.
Panourile sandwich sunt materialele ideale pentru izolarea tuturor tipurilor de clădiri. Producem panouri sandwich de acoperiş şi de perete din materiale de cea mai bună calitate, acestea fiind destinate izolării termice a clădirilor cu o lungă durată de viaţă.

Discutăm cu domnul Nicu Mocanu, Country Manager din cadrul Kingspan Romania/Bulgaria:

 

1. Cum a evoluat în acest an piață panourilor sandwich, comparativ cu anul trecut (ce schimbări ați observat în evoluția pieței în ansamblu și nu evoluția companiei dvs pe piață) ?

Anul acesta piața a fost foarte asemănătoare cu anul trecut, lipsa investiților și climatul politic au făcut că piață de panouri sandwich să rămână la nivelul anului 2011.

 

2. Care sunt top 3 păcăleli pe care și le iau beneficiarii atunci când cumpără panouri sandwich?

 

1. Toți producătorii afirmă că sistemele lor sunt « ignifugate» și rezistente la foc. Din nefericire incendiile din ultimii ani au arătat că multe clădiri construite cu panouri ard «cu succes» în câteva minute.

2. Acoperiri mai deosebite, rezistente la coroziune și într-o gama largă de culori au doar foarte puțini producători.

3. Când un beneficiar dorește sisteme complete va constată că mulți furnizori au o gama restrânsă de panouri, și eventual câteva table îndoite. Dacă dorește panouri de colt, jgheaburi de dolii sau parapet izolate, panouri luminatoare, etc. trebuie ales furnizorul potrivit.

3. Dacă ați avea posibilitatea să țineți o conferință în fata proiectanților, ce subiect ați aborda?

Kingspan face acest lucru de aproape 10 ani în România, ținem conferințe și avem discuții cu proiectanții referitoare la sistemele și soluțiile noastre de ultimă generație.

 

4. Nu e un secret că toată lumea vrea ieftin și bun, dar dacă ați fi dvs beneficiarul unei hale și ați avea un buget limitat pentru achiziția panourilor, cum ați rezolvă situația ?

Produsele noastre sunt create ținând cont de nevoile clienților. În primul rand investițiile se fac pe termen lung, cine construiește o clădire vrea să o folosească cel puțin 30-40 de ani. Trebuie luate în considerare mai multe aspecte la stabilirea unui buget pentru panouri: rezistentă la foc, cea termică, rezistentă în timp a panourilor, recuperarea costurilor prin eficientă energetică, nu doar bugetul inițial de achiziție.

 

5. Care sunt după pararea dvs Top 3 probleme cu care se confruntă piață panourilor sandwich?

Numărul scăzut de investiții, lipsa surselor de finanțare a investiților și concurentă.

 

6. Cum estimați că va arata piața panourilor în 2013?

Nu ne așteptăm la surprize în 2013, poate discutăm de o ușoară creștere de 3-4%.

 

7. Ce surse de informare vis-à-vis de piața construcțiilor folosește un director?

Pe lângă bazele de date referitoare la proiecte și șantiere un element important este munca efectivă pe teren, feedback-ul și informațiile de la echipa de vânzări și de la clienți.

 

8. Care este cel mă bun sfat de vânzări pe care l-ați primit vreodată?

Să fii întotdeauna deschis și corect fata de clienții tai indiferent de situație.




Related Articles

Back to top button