Tendintele pietei si noutatile de la Gunther Tore

Despre evolutia vanzarilor de usi si porti industriale, tendintele pietei constructiilor industriale si despre noile produse ale companiei Gunther Tore, stam de vorba cu Directorul General al companiei,domnul Stefan Capatina.

 

1.       Domnule Capatina, cum a fost anul 2013 pentru segmentul  de usi industriale?

R: Evolutia vanzarilor de usi si porti industriale trebuie privita in stransa legatura cu trend-ul investitiilor directe. Acestea scad in continuare iar daca ne uitam la investitiile straine, acestea sunt in cadere libera. Renovarile si extinderile sunt cele care sustin piata la un nivel cat de cat acceptabil. Proiectele noi sunt inca in numar mic.

Ca sa va raspund la intrebare, anul 2013 estimez ca a adus o scadere de 20% la nivel total pe piata de usi industriale; scaderea se va simti mai putin pentru usile industriale ieftine, cu perioada de viata mai mica si mai puternic, pana la 30% pentru produsele industriale sofisticate, cu perioada de viata mai mare.

 

  1. 2.       Spuneti-ne ceva despre Gunther Tore care sa-i convinga pe investitorii proiectelor industriale, cititorii nostri directi, sa va aleaga neconditionat produsele / serviciile Dvs.

R: Istoria Gunther Tore in Romania incepe inca din 1997. Ne numaram astfel printre deschizatorii de drum in acest segment al usilor si portilor industriale. In 2003 Gunther Tore Germania a decis ca este momentul sa intre oficial in Romania participand la actionariatul firmei noastre. Am enuntat astfel primele argumente: experienta si o buna cunoastere a pietei din Romania. Urmatoarele argumente pe care vi le supun atentiei sunt nivelul ridicat de calitate si  gama completa de produse “high end”: Gunther Tore (sisteme de usi industriale -Germania), Stertil (sisteme de andocare – Olanda), ITW (usi rapide din pvc – Germania), Butzbach (usi ultra-rapide, usi de hangar – Germania), Came (bariere, sisteme de management parcari, automatizari porti). Am lasat pentru sfarsit dar nu ultima pe lista: o noua politica de preturi adaptata la nivelul actual al pietei.

 

  1. 3.       Aveti o lucrare de referinta de care sa fiti extrem de mandru? Ne-am bucura daca ne-ati mentiona care este aceasta:

R: Sentimentul de mandrie ma incearca de fiecare data cand privesc cei 16 ani de activitate alaturi de Gunther Tore si cei 10 ani de cand conduc aceasta firma. Fiecare lucrare realizata de noi este o referinta. Cu adevarat demne de lauda sunt lucrari precum: Parcul industrial Ghimbav (usi sectionale cu deschideri de 13-14m), Piata Obor Market&Complex comercial (usi sectionale panoramice agabaritice cu vitrare din sticla), Promenada Mall (aici as mentiona montarea unui grilaj rulant cu deschidere de 15m – record national absolut). In toate aceste cazuri Gunther Tore Germania a elaborat solutii tehnice unicat. De asemenea, aceste lucrari nu ar fi fost posibile fara aportul partenerilor nostri traditionali din toata tara, cu care avem o relatie excelenta. 

  1. 4.       Cu ce vine nou (ca si produse) Gunther Tore pentru urmatoarea perioada ?

R: In 2014 atentia noastra se va intrepta si spre sectorul consumatorilor privati. Vom lansa in curand o noua usa de garaj sectionala Gunther, adaptata perfect pietei autohtone, cu o mare varietate de culori si configuratii. Prin completarea ofertei cu automatizarile Came pentru porti si feroneria pentru porti in consola Rolling Center speram sa realizam un pachet atractiv pentru resellerii din toata tara. In acest segment vom dezvolta o retea de distributie specializata pe produse rezidentiale.

De asemenea din octombrie incep livrarile pentru usa rapida Novosprint de la Butzbach: cea mai rapida usa din lume: pana la 5m/s (!) viteza de deschidere si pana la 2.5m/s (!) viteza de inchidere. Aceasta usa accesorizata cu radare speciale duce la o economie maxima de energie in conditiile unui trafic extrem de fluent.

Al treilea produs nou, lansat in aceasta vara este bariera Came 4040E: bariera cu encoder. Pe langa design-ul exclusivist si calitatea deja cunoscuta, avem o functionare rapida si cu variatie cursiva a vitezei bratului, fara socuri.

Multe alte noutati urmeaza a fi lansate in primavara anului 2014 la expozitia de profil din Bucuresti.

 

 5.       Mediul online castiga teren in segmentul business networking. Care e principalul atuu al acestui mediu?

R: Cred ca filtrarea relatiilor, aducerea sub acelasi acoperis a oamenilor cu idei si interese comune.

 

6. Care sunt top 3 minciuni pe care vi le spun rau platinicii ?

R: “Superior solutions by quality people” este logo-ul partenerului nostru Stertil. Imi permit sa il schimb putin: “Superior solutions for quality people”. Relatiile excelente pe care le avem cu clientii nostri actuali ne feresc de aceste minciuni. E adevarat ca am sacrificat cifra de afaceri pentru siguranta aplicand principiul “safety first”. Acest lucru ne-a facut sa supravietuim.

 

7.       Daca ati avea un buget de marketing de 5000 Euro, cum l-ati utiliza / in ce ati investi?

R: Promovare online, fara indoiala.

 

 

Din categoria interviuri mai puteti citi:

Etanco Romania: tendinte de crestere a proiectelor de investitii pe 2013

Cum a reusit ROMFRACHT vanzari record cu un produs nou lansat

Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com
[google-translator]