Stiri

Hexadome Construct: O afacere de succes are in spate o echipa de succes

Hexadome Construct, parte a grupului Adexsi, ofera partenerilor sai solutii tehnico – comerciale si servicii de cea mai inalta calitate in ceea ce priveste furnizarea si montajul dispozitivelor de evacuare a fumului si gazelor fierbinti, reprezintand un partener de incredere capabil sa intruneasca cele mai exigente solicitari in acest domeniu.

Domnule Costas, din punctul de vedere al companiei, cum a evoluat piata constructiilor industriale in prima parte a acestui an?

R: Este adevarat ca informatiile generale venite din domeniul constructiilor nu indica un reviriment puternic al acestui sector economic insa, in comparatie cu ultimii 2 ani, activitatea firmei a inregistrat o usoara crestere in primele 4 luni ale anului 2013.

Care sunt factorii care au determinat o astfel de evolutie?

R: Volumul solicitarilor de oferte venite de la partenerii Hexadome s-au mentinut la un nivel constant insa, demersurile de promovare a solutiilor comercializate pe cat mai multe “canale” de prezentare, precum si “strangerea” relatiilor cu partenerii existenti, au creat cadrul necesar inregistrarii unor rezultate mai bune la acest inceput de an.   

Spuneti-ne ceva despre FIRMA DVS care sa-i convinga pe investitorii proiectelor idustriale, cititorii nostri directi, sa va aleaga neconditionat produsele / serviciile Dvs.

R: In ultimii ani s-a observat ca tot mai multi investitori isi doresc achizitionarea unui “pachet complet si specializat” de servicii, beneficiind in acest fel de avantajul de a gestiona mai rapid si mai facil capitolul de “Evacuare Fum si Gaze Fierbinti” existent in cadrul fiecarui “Scenariu de Siguranta la Incendiu” realizat, atat pentru investitiile civile, cat si industriale. Practic, in momentul de fata, firma Hexadome Construct ofera parteneriilor sai sprijinul necesar pentru alegerea si optimizarea solutiilor ce urmeaza a fi implementate in cadrul diverselor proiecte, incepand din faza de proiectare si pana la montajul acestor sisteme. In plus, nu trebuie sa neglijam faptul ca aceste sisteme vitale si obligatorii in acelasi timp in protectia pasiva a cladirilor si persoanelor ce activeaza in aceste cladiri necesita o intretinere periodica, iar firma noastra e pregatita prin personal specializat sa asigure si acest serviciu de mentenanta care sa permita utilizarea respectivelor sisteme in siguranta, respectand in acelasi timp legislatia din domeniu.

Cand va ganditi la piata constructiilor industriale, care este primul lucru care va vine in minte ?

R: Provocarea continua, lucru ce ne face sa fim in permanenta cautare de noi solutii tehnice care sa imbine armonios aspectele arhitecturale cu cele functionale si care sa corespunda in acelasi timp exigentelor venite din partea numerosilor parteneri.

Daca ati avea un buget de marketing de 5000 Euro, cum l-ati utiliza / in ce ati investi?

R: Traim intr-o era in care internetul e precum “untul pe paine”, contribuind in mod esential la dezvoltarea mediului de afaceri. In acest context, posibilitatea de a transmite informatii in timp real unui numar cat mai mare de parteneri interesati de gama larga a solutiilor Hexadome, precum si de aplicabilitatea acestora, reprezinta directia prioritara in care consider ca ar trebui canalizate resurse considerabile.

Care este cel mai bun sfat de business primit vreodata?

R: Marile realizari au in spate echipe de angajati care colaboreaza si se completeaza reciproc in scopul atingerii unui tel comun: prosperitatea companiei pentru care lucreaza si implicit a lor… O echipa unita si bine inchegata care sa urmareasca un obiectiv comun este mult mai eficienta si poate obtine rezultate mult mai bune in comparatie cu activitatea unei firme ce se bazeaza pe stralucirea de moment a unui angajat sau a altuia ce performeaza  foarte bine individual insa nu obtine rezultate similare atunci cand vine vorba de lucrul in echipa…. Si chiar daca se spune ca “nimeni nu e de neinlocuit”, uneori este nevoie de mai multe persoane pentru a inlocui una singura….Astfel pot spune ca cel mai bun sfat de bussines pe care l-am primit vreodata a fost acela de a pretui colectivul de angajati si de a incuraja o activitate bazata pe spiritul de echipa, ajungand in final la o concluzie unanim recunoscuta si anume: o afacere de success are in spate o echipa de succes.

Ce surse de informare vis-à-vis de piata constructiilor foloseste un Director General?

R: Asa cum spuneam anterior, internetul e principala poarta de acces catre o lume a informatiilor; bineinteles, in acest univers informational, exista fel si fel de informatii ce necesita o prima filtrare si apoi, printr-o analiza detaliata, vom putea stabili directiile de actiune necesare pentru asigurarea unei imagini clare aferente proiectelor de interes. In paralel, se apeleaza bineinteles si la canalele clasice de informare (portofoliul de parteneri) si alte publicatii de specialitate in scopul obtinerii informatiilor necesare pentru marirea sanselor de reusita in cadrul acestor proiecte de interes.

Daca un furnizor ar trebui sa va vanda un nou produs, cum ar trebui sa va abordeze?

R: In opinia mea, nu este necesara o abordare bazata pe strategii speciale….. comertul se face din cele mai vechi timpuri, si, practic toate strategiile, perfectionate de-a lungul timpului, au avut ca element principal punerea in evidenta a avantajelor si beneficiilor oferite de acel produs sau serviciu; aceste 2 elemente, precum si seriozitatea de care trebuie sa dea dovada acel furnizor, reprezinta ingredientele principale obligatorii intr-o astfel de situatie

Aveti o experienta si o evolutie profesionala impresionanta. Cum a fost la prima vanzare facuta de d-voastra?  A fost pe santier ?

R: Recunosc ca, cei peste 20 de ani de experienta in domeniul vanzarilor mi-au oferit nenumarate momente de bucurie, insa, experientele cu adevarat memorabile si importante in acelasi timp, au venit odata cu inceperea activitatii in domeniul constructiilor. Prima vanzare, precum si urmatoarele, au fost rodul unei activitati intense cu vizite, atat pe santiere, cat si la sediile companiilor de antrepriza si proiectare implicate in proiectele respective; bineinteles, toate aceste reusite au fost insotite de satisfactia obtinuta la finalul lucrarii atunci cand gandul ca ai putut sa contribui intr-o anumita masura la realizarea respectivului proiect iti umple sufletul de bucurie si emotii asemeni unui alpinist care, dupa un parcurs marcat de momente mai mult sau mai putin dificile, reuseste sa ajunga in varful muntelui si sa admire privelistea ce se deschide in fata ochilor sai.  

Sa presupunem ca de maine ar trebui sa vindeti informatii despre santiere si baze de date. Ce i-ati spune unui furnizor de materiale? Cum i-ati vinde?

R: Recunosc ca nu este o sarcina tocmai usoara cea de a vinde astfel de servicii insa, cum A, B, C – ul  vanzarii este acelasi indiferent de domeniu, inseamna ca o documentare minutioasa care sa identifice si sa puna in evidenta avantajele si beneficiile utilizarii acestor informatii, plus o abordare serioasa care sa intareasca increderea partenerului si sa trezeasca in acesta dorinta de a demara aceasta colaborare, reprezinta cheia succesului in astfel de situatii si nu numai.




Related Articles

Back to top button