Stiri

Retelele sociale in domeniul constructiilor

Construction Marketing Association a realizat in septembrie 2012 un studiu privind modul de folosire al canalelor social media de catre specialistii din domeniul constructiilor. Au fost adresate urmatoarele intrebari:

1.In strategia de marketing a companiei, angrenati social media?
2.Acestea sunt externalizate sau realizate in cadrul companiei?
3.Ce retele sociale folositi?
4.Detineti un blog activ prin care interactionati?
5.Ce mijloace/retele de socializare au cele mai bune rezultate?
6.Ce mijloace/retele de socializare au cele mai slabe rezultate ?
7.Care a fost natura rezultatelor obtinute?
8.Ce tip de companie descrie firma dvs.?
9.Care e dimensiunea companiei dvs.?

9 din 10 companii intervievate au declarat ca retelele sociale sunt folosite in scopuri de marketing. 91,3% dintre companii angreneaza aceste canale intern, in timp ce 61% detin si blog.

69% din firme au obtinut in urma folosirii retelelor sociale notorietate. 65% au obtinut trafic pe website, in timp ce doar 40% s-au confruntat cu generarea de oportunitati de vanzare.

Daca in randul primelor celor 3 retele sociale folosite de catre profesionistii din domeniul constructiilor regasim LinkedIn (88% din cazuri), Facebook (81%) si Twitter (71%), nu acelasi lucru il putem spune de topul in functie de eficienta.

 

 

Sursa




Related Articles

Back to top button