Am luat pulsul expozitiei de la Arad, impreuna cu cei de la PROFILES
Stam de vorba cu doamna Raida Abulil, director Departament Proiectare din cadrul companiei PROFILES:
De ce ati ales sa fiti prezenta la targul de la Arad de anul acesta?
R: Noi, cei de la PROFILES, suntem o echipa de tineri plini de asteptari de la viata si cu multa energie pregatita sa o investim in afacerea noastra.
Expozitia „Confort Construct & Instal 2013” este un loc de intalnire intre parteneri de afaceri din domeniul nostru de activitate. Prezenta noastra a insemnat dorinta de a fi la curent cu ce se intampla pe piata constructiilor in Romania. Dar mai important, aceasta expozitie este cadrul in care putem stabili contacte noi cu beneficiari si totodata sa aprofundam vechile colaborari. Pentru firma noastra contactul direct cu beneficiarii este foarte important. In acelasi timp am avut sansa sa ne prezentam ultimele noutati din productia noastra si, eventual, in tehnologie.
Ce solutii noi promovati la acest targ?
R: Anul acesta am promovat un sistem „autoportant pentru hale si acoperisuri”. Avantajul acestui produs este ca invelitoarea devine structura constructiei si astfel permite realizarea unor spatii cu suprafete mari si deschideri de pana la 40m. Costul cladirii scade considerabil, iar timpul de executie este cu mult mai scurt fata de structurile clasice pentru hale cu deschideri mari (1000mp realizati in 3 zile). Inca din faza de proiectare eficientizam constructia iar in executie se folosesc materiale de cea mai buna calitate.
In amenajarea pavilionului nostru am dorit ca aceast sistem sa fie dominant pentru a-i putea prezenta calitatile structurale si estetice.
Care a fost atmosferta si ce rezultate estimati ca veti obtine?
R: Pe piata constructiilor, chiar la nivel european, criza economica se face tot mai mult simtita. In mod specific, in zona de vest a tarii, exista un sentiment demobilizator. In acest context, ceea ce am propus noi, „sistemul autoportant pentru hale si acoperisuri”, a fost apreciat de colaboratorii nostri.
Credem ca expozitia de anul acesta este inceputul unei noi etape pentru brandul PROFILES. Suntem pregatiti sa oferim sprijin clientilor nostri – cu o solutie eficienta economic si constructiv – in aceasta perioada provocatoare.
Ce strategii de promovare aveti in plan pt 2013?
R: Preturi bune, calitate si promptitudine. Suntem o echipa plina de energie si vrem sa ne facem prezenta simtita pe piata constructiilor. Suntem siguri ca prin preturile incontestabil de avantajoase si calitate vom avea clienti fidelizati. Alaturand acestor calitati timpul de productie scurt stim ca oferta noastra nu poate fi refuzata.
Care credeti ca vor fi tendintele pietei constructiilor industriale anul acesta?
R: Luand in considerare criza economica si stagnarea din domeniul constructiilor, beneficiarii se uita tot mai mult la costuri. Tendinta de castiguri rapide sau de „economii” in constructii ii afecteaza pe cei implicati in proiect, dar totodata poate avea repercusiuni in viata cladirii. Principiul nostru in afaceri este „win – win” amandoua partile – furnizorul si beneficiarul – sa fie in castig.
Ce surse de informare vis-à-vis de piata constructiilor folositi?
R: Eu de profesie sunt arhitect. Ceea ce inseamna ca sunt intr-un continuu proces de invatare si informare. Toata echipa suntem implicati in cercetare. Cautam informatii pe site-uri dedicate constructiilor si in publicatii specifice. Vrem sa fim „up-to-date” cu se intampla in arhitectura si proiectare.
Daca ar fi sa transmiteti un indemn companiilor din domeniul constructiilor industriale sa devina cititorii www.infoHALE.ro, care ar fi acela?
R: In domeniul constructiilor este bine sa fii cat mai bine informat. Infohale.ro este o platforma in care se gaseste o paleta diversa de infromatii utile din domeniul constructiilor industriale.