Ursus Breweries încearcă să obțină autorizația de mediu pentru o investiție de 25 – 30 de milioane de euro într-o nouă hală de îmbuteliere și într-un nou corp tehnico-administrativ, scrie bizbrasov.ro.

bizbrasov.ro

„Necesitatea investiției este motivată de vechimea liniei existente pentru ambalare bere în sticlă care funcționează din anul 1996. Din punct de vedere tehnologic, prezentul proiect are ca scop înlocuirea liniei existente de îmbuteliere bere la sticlă (linia KRONES) cu o linie nouă producție KHS – Germania, de nouă generație, cu menținerea capacității totale de producție a fabricii în limitele autorizației existente IPPC.  Linia existentă de îmbuteliere bere la sticlă va fi scoasă din funcțiune și eliminată de pe amplasament după îndeplinirea parametrilor tehnici de exploatare ai noii linii de îmbuteliere”, se arată în memoriul depus de Ursus Breweries la Agenția pentru Protecția Mediului Brașov.

Proiectul are ca obiectiv edificarea unei construcții noi pe două niveluri destinată instalării la etaj a unei noi linii de îmbuteliere bere la sticlă cu capacitatea de 60.000 sticle /oră.

„În pandemie este o bună oportunitate să poţi să continui investiţiile, iar dacă busi­nessul şi structura lui permit să funcţionezi în continuare, este bine să o facem. Noi am con­tinuat şi suntem pe cale să avansăm cu o investiţie care se va concretiza în următorii trei ani, una de 50 milioane de euro, în Braşov în special. Este dezvoltarea proiectului pe care îl avem la faţa locului, nu este o fabrică nouă“, spunea în primăvara acestui an Robert Uzună, vicepreşe­dinte corporate affairs, Ursus Breweries.

Compania Ursus Breweries, parte a grupului Asahi Europe & International, deține trei fabrici de bere industrială pe plan local şi o fabrică de bere artizanală la Cluj-Napoca. Compania are în portofoliu brandurile de bere URSUS, Timişoreana, Ciucaş, Peroni Nastro Azzurro, Grolsch, Azuga, Pilsner Urquell, Asahi Super Dry şi St. Stefanus, dar şi marca de cidru Kingswood.