Top surse de informare ale elitei industriale
Sursa poza
Monitorizand de peste 8 ani de zile piata constructiilor, mereu am fost curiosi sa stim ce surse de informare folosesc in general cei care sunt direct implicati in acest domeniu. Asadar, din cand in cand in interviurile noastre, veti vedea strecurata intrebarea „Ce surse de informare vis-à-vis de piata constructiilor foloseste un director?” De la antreprenori generali sau subantreprenori, la aplicatori de pardoseli si furnizori de materiale, iata raspunsurile primite de la cateva din cele mai sonore nume din piata constructiilor:
Domnii Lucian Safta si Nicu Stoica – specialisti in marketing si vanzari de la MARTIFER: „
„Pentru a fi bine informat, trebuie sa cunosti piata la un nivel de excelenta, in acest sens, cel mai bine este sa utilizezi o baza de date cu proiecte si santiere, sa monitorizezi tot ce inseamna autorizatii de constructii, iar pentru partea de prospectare si networking profesional – retele de socializare – gen Linkedin”
Doamna Raida Abulil, director Departament Proiectare din cadrul companiei PROFILES:
„Eu de profesie sunt arhitect. Ceea ce inseamna ca sunt intr-un continuu proces de invatare si informare. Toata echipa suntem implicati in cercetare. Cautam informatii pe site-uri dedicate constructiilor si in publicatii specifice. Vrem sa fim “up-to-date” cu se intampla in arhitectura si proiectare.”
Domnul Nicu Mocanu, Country Manager din cadrul KINGSPAN Romania/Bulgaria
„Pe lângă bazele de date referitoare la proiecte și șantiere un element important este munca efectivă pe teren, feedback-ul și informațiile de la echipa de vânzări și de la clienți.”
Doamna Mirabela Zaharia, director de marketing din cadrul companiei GENERAL MEMBRANE:
„Sursele de informare privind evolutia pietei cat si referitoare la produse si felul cum sunt ele percepute de client sunt, in primul rand, unele directe. Suntem o echipa mare, avem directori de vanzari in fiecare oras al tarii si metoda simpla si traditionalista – de a intreba pe fiecare despre produse si proiectele fiecarei zone este cea mai eficienta..si cea mai sincera. Evident si mediul on line este o foarte bogata sursa de informatii, o folosim din plin – suntem activi atat pe social media –FB, G+, bloguri si actualizam permanent informatiile de pe www.generalmembrane.ro si suntem permanent conectati cu colaboratorii din intreaga tara. Dar nu ignoram nici partea de content marketing, avem parteneri valorosi pe publicatii on-line care ne ajuta sa ne facem cunoscute produsele si politica firmei, dar si sa luam “pulsul pietei” in timp real.”
Domnul Sorin SONEA, Director General din cadrul companiei ETANCO:
„Toate caile de comunicare si informare abordabile.”
Doamna Laura Ciobotaru, sales manager Metal Building Envelope din cadrul MARCEGAGLIA Romania:
” Sursele sunt variate si pot fi informatii direct din teren, prin intermediul persoanelor care se ocupa zi de zi de acest tip de vanzare in zonele arondate, dar acestea pot fi obtinute si prin utilizarea altor canale de informare care sunt specifice fiecarui director.”
Domnul Gabriel Neculae, Director Tehnic si Comercial in cadrul SW Umwelttechnik Romania:
„In primul rand experienta si comunicarea cu actualii clientii din piata, cunoasterea potentialilor clienti, informari despre proiecte primite de la diferite companii de informare, cereri de oferta pentru aceste investitii, reprezentantii comerciali ai companiei etc.”
Iar la intrebarea „Daca ar fi sa transmiteti un indemn companiilor din domeniul constructiilor industriale sa devina cititorii www.infoHALE.ro, care ar fi acela?”
Domnul Florin Florian, director vanzari din cadrul companiei ROMFRACHT ne-a raspuns:
„Fiind nu doar informativa, ci si de un real folos, cred ca merita atentia tuturor companiilor din constructii. Cred ca este un segment de nisa care nu este suficient atins. Ma bucur ca sunteti activi si foarte apropiati de cei din aceasta piata.”