Stiri

Harta showroomurilor si service-urilor in constructie in acest semestru

Nu mai e un secret ca piata auto europeana nu o duce excelent anul acesta, iar Romania..poarta doliu de prin 2008, in trend cu “depopularea dealirilor de masini noi”.

Autoturisme noi/cele mai vandute marci in Romania au avut de suferit in aces an:
Dacia: 1049 sept 2012 (-45,8% comparativ cu sept. 2011)
Volkswagen: 524 (-29,95%)
Skoda: 404 (-37,65)
Ford: 391 (-1,51%)

Cum se intampla insa ca piata utilajelor si echipamentelor de service auto sa lumineze de optimism cand constructorii auto isi strang cureaua. Pentru ca se construieste.

Urmareste pe harta de mai jos service-urile, showroomurile si spalatoriile in constructie si amenajare in ultimul semestru.

[iframe src=”http://www.ibcfocus.ro/etc/iana” width=”100%” height=”380″]

Vezi ce se construieste in judetul tau si click pentru a oferta santierele interesante

Cel putin in Romania, cu “infrastructura in relief pe relief”, care iti aduce masina direct in service la cel mult 10000 km, nemaivorbind de importul masiv de masini SH.

Evolutia autoturismelor noi si SH inmatriculate in Romania



sursa date Ministerul Administratiei si Internelor


Raportul dintre autoturisme noi si SH inmatriculate in Romania



94% din masinile uzate importate in Romania in septembrie sunt fabricate inainte de 2010.


sursa date Ministerul Administratiei si Internelor

Asta in contextul in care, indiferent de pretul de achiziti, pentru o masina mai veche de 3 ani, aprope sigur 30% din valoarea ei se vor mai investi in mici reparatii, piese de schimb etc. Asadar, service-urile vor avea avea de lucru.

Mai mult de atat, cum declara un mecanic auto pentru realitatea.net „La orice maşină second-hand trebuie schimbată distribuţia, dacă aceasta este pe curea. Asta indiferent dacă cel de la care o cumperi îţi zice că a schimbat-o şi el, ca să nu ai surprize neplăcute mai târziu. Se mai schimbă şi consumabilele, uleiul, filtrele, ca să ştii că totul e în regulă şi să mergi liniştit cu maşina.”, ceea ce echivaleaza automat cu o intrare in service.

Cresterea exponentiala a volumului de importuri de autoturisme si autocamioane din ultimii ani precum si cresterea nivelului tehnologic al autovehiculelor din ziua de azi au generat si evolutia pietei de echipamente de service-auto.


Date oferite de raportuldeinvestitii.ro

Si pentru cel mai mic atelier de vulcanizare, cu un singur spatiu de lucru, conform R.A.R trebuie respectata dotarea minima a atelierului, or un pachet de baza de echipamente pentru vulcanizare poate valora intre 3500 si 7500 de E, cum ar fi sa ofertezi nu unul ci, 100 de service-uri auto in constructie si amenajare in ultimul semestru.




Related Articles

Back to top button