1MOL România a inaugurat la Ploiești (Blejoi) prima benzinărie în cadrul proiectului pilot de introducere a conceptului Fresh Corner. Compania va deschide 5 astfel de stații în cadrul proiectului pilot, în acest an.

Fresh Corner reprezintă punctul central a noului concept de magazin, care acordă o mai mare importanță produselor alimentare proaspete, cumpărăturilor pentru acasă și sortimentelor de cafea.

“Conform celor mai recente tendințe de pe piață și noii strategii pentru segmentul Retail, Grupul MOL a deschis prima stație Fresh Corner în România. Având o prezență regională, Grupul MOL a identificat noi moduri de a valoriza rețeaua sa de benzinării, definind o nouă ofertă relevantă pentru clienții săi, cu accent pe cafea, produse alimentare proaspete și o gamă extinsă de cumpărături pentru acasă, plasate conform unui nou design al interiorului magazinului”, a declarat Lars Höglund, Vice-Președinte Senior al al Grupului MOL, responsabil de segmentul Retail.

Vrei sa vezi ce proiecte de retail urmeaza sa se construiasca in acest an? Click Aici

MOL România va deschide încă 4 stații în cadrul proiectului pilot în acest an, în București și Sibiu. Compania intenționează să înnoiască o parte a rețelei de distribuție în 2016, conform rezultatelor studiilor de cercetare a satisfacției clienților.

“Fresh Corner este un concept regional, a cărui implementare a fost precedată de studii aprofundate în mai multe țări. În România am organizat o serie de focus grupuri pentru selecția aromelor de cafea și a produselor de patiserie. Vom monitoriza cu atenție cum va fi integrată noua ofertă de produse în obiceiurile de cumpărături zilnice ale șoferilor români”, a declarat Camelia Ene, Head of Retail la MOL

Sursa