4 metode prin care-ti promovezi produsul in constructii, chiar daca nu ai un site
Vanzarile si promovarea castiga din ce in ce mai mult teren in mediul online. Companiile cu vechime pe piata sunt nevoite sa faca “marele pas” pentru a tine pasul cu cele mai noi, dar lansate inca din prima zi in mediul virtual. Inca nu stim daca promovarea digitala bate experienta acumulata pe piata si, implicit, vanzarile prin recomandari, dar stim ca in mediul virtual vestile circula mult mai repede si vanzarile in acelasi ritm. Chiar daca vorbim despre laptopuri, flori sau materiale de constructii.
In cazul in care inca te mai intrebi daca este nevoie sa fii in online, raspunsul este categoric “DA”. In Romania, conform unui studiu publicat de Institutul de Statistica in 2014, 54% din totalul gospodariilor au acces la internet, iar 60% dintre ele il folosesc zilnic sau aproape zilnic.
Nu te panica insa, daca nu ai inca un site (nu ai inca fonduri pentru asa ceva, webdesigner-ul lucreaza mai greu, nu te-ai hotarat inca asupra domeniului etc.) pentru ca mai exista solutii de promovare in online gratuite sau mai putin costisitoare decat realizarea unui site cu tot ce implica el.
Cateva dintre acestea. Unele te pot ajuta sa comunici si sa pastrezi legatura cu clientii/ potentialii tai clienti, altele sa castigi mai multa notorietate, alte sa obtii chiar solicitari de oferta de la potentiali clienti:
- O pagina de Facebook: nu te costa nimic si este foarte simplu de configurat. Dezavantajul ar fi ca reach-ul sau vizibilitatea companiilor care nu investesc in reclama a scazut destul de mult. Avantajul este ca ai totusi sanse ca un continut sa devina viral daca este bine realizat si targetat. In domeniul constructiilor ti-l recomandam mai mult pentru a avea un canal de comunicare prin care sa poti fi contactat si pentru a tine legatura cu clientii. Mai putin pentru atragerea de clienti noi.
- O pagina de producator pe www.arhispec.ro – cea mai mare biblioteca de documentatii online din domeniul constructiilor. Iarasi, nu te costa nimic si ai posibilitatea sa adaugi produsul cu tot cu fotografii, fise tehnice si documentatii CAD. Un alt avantaj este faptul ca produsele postate aici sunt promovate periodic la cei care investesc in constructii, deci la targetul tau. Ti-l recomandam pentru notorietate targetata, dar si pentru cereri de oferta. Cu un cont VIP, de exemplu, primesti cererile care ti se adreseaza tie, in mod direct.
- Promovare pe alte site-uri: Mai poti opta pentru una dintre variantele de promovare pe www.infohale.ro si ai mai multe optiuni care iti permit sa o alegi pe cea mai potrivita pentru tine. Il recomandam in special pentru notorietate, dar si pentru solicitari de oferta. Unul dintre cele mai mari avantaje este ca se adreseaza celor care lucreaza/ investesc in constructii industriale, deci potentialilor tai clienti si te ajuta sa ajungi mult mai repede la acestia.
- Un blog: Iti poti face un blog gratuit pe platformele worpdress.com, blogspot etc. Avantajul ar fi ca wordpress-ul are o buna configurare SEO, deci prin articole educative, vei obtine cu timpul vizitatori. Dezavantajul ar fi ca este posibil sa nu lasi la toata lumea o impresie buna neavand propriul domeniu in denumirea blogului.
Avem si alte idei legate de cum ti-am putea promova compania catre potentialii tai clienti chiar daca nu ai un site. Contacteaza-ne aici si hai sa vedem cum te putem ajuta.