Stiri

Alfa Cluj: „Mai putin razboi al preturilor, mai multa calitate a produsului”

Stam de vorba cu domnul Zoltan Osvath, Director General in cadrul companiei Alfa Cluj.  SC ALFA CLUJ SRL este principalul producator roman de accesorii de ridicare din materiale textile (poliester): chingi de ridicare, chingi de ancoraj, frangii de ridicare; sufe metalice cu ochi presat sau matisat.

Produsele oferite pe piata se impart in 4 grupe mari:

Tehnica de ridicare: Accesorii si dispozitive de prindere, ridicare si manipulare a marfurilor

Dotari depozite: Usi industriale si sisteme de andocare, bariere automate, stalpi retractabili

Logistica depozitelor: Sisteme de depozitare a marfurilor industriale, echipamente de ridicare si manipulare a marfurilor, dotari pentru ateliere

Tehnica aerului (NVAC): Incalzire, ventilatie, aer conditionat industrial        

1.       Domnule Zoltan, cum estimati ca va fi anul 2014 pentru segmentul industrial ? Care vor fi directiile pe care compania Alfa Cluj se va axa ?

R: Estimam un an mai bun decat 2013 pentru segmentul industrial in ansamblu. Nu suntem foarte optimisti in ce priveste sectorul constructiilor. Totusi, si acest segment speram sa dea semne de reviriment. O crestere de 2%-5% pe segmentul constructiilor pare un obiectiv realist. In ce priveste Alfa Cluj, vom incerca sa mergem pe un principiu simplu: Mai putin razboi al preturilor, mai multa calitate a produsului si serviciilor, chiar daca aceasta ar insemna si anumite proiecte pierdute. Vom pune mai mare accent pe vanzare de usi metalice, in special usi rezistente la foc, usi speciale, etc.

2.       Spuneti-ne ceva despre Alfa Cluj care sa-i convinga pe investitorii proiectelor industriale, cititorii nostri directi, sa va aleaga neconditionat produsele / serviciile Dvs.

R: Acel investitor sau antreprenor general care cauta calitate, nu neaparat cel mai mic pret, pune accent pe experienta si un renume cladit de-a lungul anilor, acel investitor care doreste ca in afara produsului propriu-zis sa beneficieze si de servicii conexe de calitate, acela este bine-venit la noi, nu va fi dezamagit.

3.       Aveti o lucrare de referinta de care sa fiti extrem de mandru? Ne-am bucura daca ne-ati mentiona care este aceasta.

R: Sunt extem de multe asemenea lucrari, imi este greu sa aleg una anume. Ne mandrim cu clienti importanti si multumiti de-a lungul anilor cum ar fi Electrolux, Continental, Fujikura, Metro, Selgros, Ford, Dacia Pitesti, Scania si multi-multi altii.

4.       Cu ce vine nou (ca si produse) Alfa Cluj pentru urmatoarea perioada ?

R: Produsele de nisa (de ex. egalizatoare de rampa din inox sau sistemele de control al accesului cum sunt barierele, stalpii retractabili, bolarzii, dar si alte sisteme de protectie si dirijare a traficului in depozite) vor reprezenta noutatile noastre pentru anul urmator.

5.       Care ar fi 3 lucruri ce s‐ar putea face pentru a avea o comunicare cat mai buna intre furnizorii de materiale si firmele care executa lucrari?

R: Caietele de sarcini si cererile de oferta ar trebui sa fie mai clare, mai profesionale, in asa fel incat ofertantii sa poata si sa fie obligati sa transmita oferte comparabile din punct de vedere tehnic. Ar fi de dorit sa existe asociatii profesionale mai multe, de ex. Asociatia Producatorilor si Furnizorilor de Usi industriale care sa emita atestate profesionale. Nu cu caracter obligatoriu ci informativ. De aici beneficiarii ar putea afla care sunt firmele serioase si care nu.  S-ar putea naste astfel si un fel de cod de conduita in domeniu, un cod al „bunelor maniere”.

6.       Mediul online castiga teren in segmentul business networking. Care e principalul atuu al acestui mediu?

R: Accesul facil si ieftin. Azi internetul ofera solutii pentru orice problema. Nu neaparat cea mai buna solutie. Relatiile inter-umane insa raman la fel de importante. Beneficiarii care se bazeaza numai pe internet fara a avea contacte directe cu furnizorii, fara a le verifica antecedentele si referintele anterioare, pot avea surprize neplacute.

7.       Care sunt top 3 minciuni pe care vi le spun rau platinicii ?

R:  „Maine platesc” ! „Nu platim pentru ca nici pe noi nu ne-a platit beneficiarul”, „Seful este plecat, numai el are drept de semnatura”.

8.       Daca ati avea un buget de marketing de 5000 Euro, cum l-ati utiliza / in ce ati investi?

R: Reclama on-line pe Google si site-uri specializate.

9.       Daca un furnizor ar trebui sa va vanda un nou produs, cum ar trebui sa va abordeze ?

R: Trebuie sa vina cu ceva in plus fata de furnizorii nostri actuali. Sa simtim ca realmente vrea sa „sparga” piata, este dispus sa investeasca in promovare si are rabdare.

10.   Care este metoda ideala de a va relaxa in weekend-urile de vara? Dar in cele de iarna?

R: Joc sah, citesc carti, cant la pian.




Related Articles

Back to top button