Cum a reusit ROMFRACHT vanzari record cu un produs nou lansat
Conform Studiului Pietei Pardoselilor Industriale din Romania, editia 2011, realizat de IBC Focus, compania ROMFRACHT este liderul de piata pe segmentul fibrelor de polipropilena. Mai multe detalii despre acest studiu puteti citi aici: Piata Pardoselilor industriale din Romania 2011
Din anul 2007, compania ROMFRACHT a inceput sa dezvolte partea comerciala pe segmentul fibrelor pentru armarea pardoselilor. Incepand cu anul 2011, ROMFRACHT a reusit sa inaugureze cea mai mare linie de productie de fibra metalica cu o capacitate de 700 tone/luna, devenind cel mai mare producator din tara.
Gama de produse cuprinde, pe langa fibra metalica si fibra din polipropilena, produse destinate pardoselilor: cuart, antievaporanti, rosturi de dilatare, sigilanti, etc. Din categoria fibrelor comercializate de ROMFRACHT, amintim: fibre pentru armare dispersa, fibre pentru sape, fibre pentru microfisuri, etc.
Ne-a raspuns la intrebari domnul Florin Florian, director vanzari din cadrul companiei ROMFRACHT:
1. Domnule Florian, suntem la inceput de 2013. Cum ati putea descrie, intr-o fraza, anul trecut pentru compania ROMFRACHT?
R: As putea folosi un singur cuvant si nu o fraza: dinamic!
2. Banuim ca planurile strategice ale companiei ROMFRACHT pentru 2013 sunt „secrete”, totusi, ce ne-ati putea dezvalui in acest sens?
R: Avem ca investitie o hala de 5000 mp pentru extinderea capacitatii de productie. Cu toate ca in momentul actual acoperim intreaga gama de produse pentru pardoseli, incercam sa devenim un jucator important si pe piata metalelor. Totodata, in 2013 vrem sa optimizam productia prin achizitionarea unui trefilor.
Si nu in ultimul rand ne implicam si in sprijinirea culturii in Romania, un prim spectacol va fi in aprilie – Hamlet de W. Shakespeare cu Maia Morgenstern.
3. In 2011, ROMFRACHT a inaugurat in Bucuresti una din cele mai mari linii de productie de fibre metalice din tara. De atunci v-ati extins portofoliul de fibre si produse pentru pardoseli. Spuneti-ne cateva detalii despre produsele pe care le veti promova in anul 2013.
R: Cel mai nou si in acelasi timp cel mai bine cotat produs este un sigilant (care se aplica si pe betoane vechi) numit Super Diamond Clear ce rezista la sare. Am avut o vanzare record data fiind calitatea exceptionala a produsului. Tot ca noutate, avem o gama de produse hidroizolante pentru pardoseli si fundatii.
Desi am inceput timid pe produse metalurgice avem prognozat in anul 2013 o cota de piata de 9.000 tone, lucru care ne duce in atentia marilor constructori si producatorilor din acest segment.
4. Care este rivalul cel mai de temut pe care il aveti pe piata din Romania la ora actuala ?
R: Dupa cum stiti, concurenta duce la progres. Din pacate nu avem concurenti in Romania, iar cei din UE incearca sa vanda la noi ce nu se mai foloseste la ei. Mai sunt companii care vand fibre, cuarturi ori sigilanti – ideea e de a te pastra constant in piata si de a avea capacitatea de a sustine atat tehnic, cat si financiar proiectele. Noi nu oferim doar materiale, ci si solutiile optime pentru aplicarea lor.
5. Care considerati ca este cea mai importanta descoperire din piata armarii pardoselilor industriale din ultimul deceniu?
R: Fibrele de armare Forta Ferro, adica inlocuirea metalului in tot ceea ce inseamna constructii la sol. Capacitatea fibrelor de a genera economii sustenabile si de a inlocui orice tip de armare mi se pare deosebita.
Suntem in permanenta in contact cu tot ce apare nou la targurile de profil din Las Vegas, Munich, Shanhai, etc., tocmai pentru a putea oferi pemanent solutii inovative proiectelor romanesti.
6. La o lucrare industriala a carui Proiect Tehnic prevede armarea pardoselii cu plasa sudata, pana in ce moment mai poate fi modificata solutia de armare cu fibre de polipropilena? Ce trebuie sa faca beneficiarul investitiei sau aplicatorul de pardoseli in cazul acesta?
R: Este destul de usor de modificat, mai ales cand beneficiarul afla de economiile pe care le genereaza folosirea fibrei si de avantajele armarii cu fibre. Este suficienta o dispozitie de santier pentru a modifica solutia de armare.
7. Cum poate fibra de polipropilena sa inlocuiasca total plasa sudata?
R: Notiunea de armare dispersa a inceput sa fie definita cu precadere la aparitia fibrelor metalice. Tendinta de a inlocui metalul a ajuns si in acest domeniu si are efecte pe care alte materiale nu le au. Daca la metal capacitatea betonului de absortie a fibrelor este de cca. 40 kg, la fibre de polipropilena aceasta cantitate poate fi dublata rezultand pardoseli de inalta performanta. Insa atentie!!! Nu orice tip de fibra armeaza (Forta Ferro a fost conceputa sa inlocuiasca fibra metalica cu un raport de 1:10).
8. Care este proiectul d-voastra de „suflet” de pana acum, la care ati furnizat armarea pentru pardoseli?
R: Toate proiectele sunt importante pentru noi, dar acolo unde beneficiarul ne cere sprijinul, gradul nostru de implicare creste. Am lucrat la fabrica de la Topoloveni, reteaua Lidl si multe altele.
9. Daca ar fi sa transmiteti un indemn companiilor din domeniul constructiilor industriale sa devina cititorii www.infoHALE.ro, care ar fi acela?
R: Fiind nu doar informativa, ci si de un real folos, cred ca merita atentia tuturor companiilor din constructii. Cred ca este un segment de nisa care nu este suficient atins. Ma bucur ca sunteti activi si foarte apropiati de cei din aceasta piata. Mi-ar placea sa vad si targuri dedicate pe acest segment.
Apreciem mult raspunsurile domnului Florian, director de vanzari din cadrul ROMFRACHT si ii uram sa aiba parte de vanzarile planificate pentru anul 2013! Multumim pentru interviul acordat!
Daca va intereseaza mai multe detalii despre produsele companiei Romfracht, un simplu click AICI !
Iar pentru noutati din piata pardoselilor industriale, sportive, de exterior sau rezidentiale din Romania va recomandam portalul partener (click pe poza):
Din categoria interviuri mai puteti citi:
Berg Banat: Protectia anticoroziva prin zincarea termica de pana la 80 de ani
Kingspan România: Nu ne așteptăm la surprize în 2013, poate o ușoară creștere de…
Despre piata panourilor sandwich discutam cu Marcegaglia Romania